سیاست مرجوعی و عودت

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی ماروکالا بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد.

با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود :

 مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:

  • کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد.

سفارشی که به علت انصراف از خرید به ماروکالا عودت داده شود،پس از بررسی توسط کارشناسان اگر کالا در شرایط اولیه ارسال باشد و باز نشده باشد،ظرف مدت 48 الی 72 ساعت کاری مبلغ سفارش به خریدار عودت میگردد.

 

چنانچه کالای خریداری شده پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

  • مغایر بودن محصول ارسالی با کالای خریداری شده در سایت(لازم به ذکر هست شرکت های تولید کننده ممکن است بسته بندی کالا رو بعد از مدتی تغییر دهند ولی محتویات داخل محصول و مشخصات آن بدون تغییر باقی می ماند)
  • کمتر از 1 سال بودن تاریخ انقضا محصول
  • خراب بودن بسته بندی محصولی به طوری که باعث خراب شدن محتویات داخل شده باید و یا استفاده از محصول را دچار مشکل نماید.

چنانچه کالای خریداری شده دارای موارد بالا باشد خریدار مکلف است تا حداکثر 24 ساعت کاری با ماروکالا تماس بگیرد تا اقدامات لازم برای عودت کالا انجام شود.چنانچه بعد از 24 ساعت کاری خریدار درخواست عودت سفارش به علت عیوب فنی را داشته باشد مسئولیتی متوجه ماروکالا نخواهد بود.

چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، ماروکالا مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی به نام خود خریدار می باشد.