آرکو
برند ARKO آرکو یکی از برندهای معروف در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست است.
برند آرکو (Arko) برای اولین بار در میان مردم ترکیه در سال ۱۹۵۷ به شکل صابون اصلاح قرمز و دایرهای شکل معرفی شد. محصولات تولیدی این شرکت به سه گروه محصولات قبل اصلاح: (خمیر اصلاح، فوم اصلاح، ژل اصلاح)، محصولات بعد اصلاح: (افترشیو صورت) و محصولات اصلاح صورت: (انواع تیغ اصلاح) تقسیم بندی میشوند.
به برند آرکو به جهت تمرکز بر روی ارائه محصولات اصلاح برای آقایان به آن Arko men نیز گفته میشود.
آرکو که دیگر اکنون به یک کمپانی معتبر و جهانی تبدیل شده است. با کمک تحقیقات سراسری به این نتیجه جالب دست یافت که همانند بانوان، آقایان نیز باید از موهای خود به کمک محصولات اختصاصی و متناسب محافظت کنند. در این زمان بود که آرکو محصولات شوینده و مراقبتی خود را به بازار عرضه کرد.
ترکیبات محصولات آرکو
تمام فرمولها و موادی که در این محصولات استفاده میشود طی آزمایشهای بسیار برای ترکیب در یک محصول انتخاب میشود تا پزشکان و متخصصان از ضد حساسیت بودن آنها و کیفیتشان مطمئن شوند. آرکو امروزه یکی از بهترین و معتبرترین کمپانیهای تولید کننده محصولات بهداشتی و پوستی محسوب میشود از این رو محبوب بودن محصولات آرکو به این خاطر است که فراوردههایی با ترکیبات بسیار مرغوب تولید میکند که با استفاده آن بر روی پوست خود احساس سنگینی نکنید. ترکیبات محصولات آرکو با توجه به نیاز های پوست و تکنولوژی روز دنیا انتخاب شده و توسط تیمی متشکل از شیمی دانان و داروسازان تبدیل به محصولات آرکو شده اند. این ترکیبات شامل عناصر طبیعی و گیاهی و همچنین فرمولاسیون های شیمیایی اما بسیار مفید برای پوست هستند.
انواع محصولات آرکو
برند آرکو محصولات خود را با توجه به هر سلیقهایی و تنوع بسیار بالا به مشتریان خود ارائه خواهد داد. محصولات آرکو در صنعت لوازم و آرایشی و محصولات بهداشتی به رشد روز افزون خود پایدار است و مواردی که به بازار جهانی روانه خواهد کرد که از بهترین مواد و فرمولاسیونهای منحصر به فردی تشکیل شده است و حاوی مرطوب کنندهها و ضد التهابهایی مناسب هر پوستی است. این محصولات بر سلامتی جسم و ذهن تاثیر فراوانی دارد و استفاده از آنها، پوست را در برابر هرگونه آلودگی، لکه و جوش حفظ میکند و از آن در برابر شرایط آب و هوایی و اشعههای خطرناک نور خورشید نیز محافظت مینماید.
شعار این شرکت گویای پیشرفت و تغییر در طول زمان است. چراکه آنها معتقد هستند تنها چیزی که تغییر نمیکند، خود کلمه تغییر است. اما نه همیشه! فرمول ما، بسته بندی ما و حتی لوگوی ما در طی زمان تغییر کرده اند. دسترسی ما بیشتر شده است. به بیش از ۵۰ کشور جهان رسیدیم. اما هدف ما از ارائه کمال به مردان هرگز تغییر نکرد. هدف ما از بهترین شریک اصلاح در مردان هرگز تغییر نکرده است و هرگز تغییر نخواهد کرد.